Limitar tamaño de invitados

Por favor, necesito ayuda. Tengo my cloud home de 8TB conectado a un switch que me proviene espacio de 8TB a 2 iMacs y consta con 3 invitados que acceden perfectamente sin problema tanto de plataforma movil como de ordenador. La cuestión es que necesito poner limites de espacio para estos invitados, o sea, no quiero que este disponible los 8TB, por ejemplo quiero que cada invitado tenga unos 200GB. He buscado por todo lado alguna configuración para gestionar esto y no veo por ningún lado. Alguien me puede ayudar por favor. Os agradezco comunidad

Do you have a My Cloud or My Cloud Home? They are not the same device. The My Cloud Home has different features than the My Cloud Line. If you have a My Cloud Home, see the dedicated subforum for the My Cloud Home where users more familiar with that device may be able to assist.

https://community.wd.com/c/home-cloud-storage/my-cloud-home/229

Generally with the lower end WD devices, setting or limiting the storage space for specific users is not available.

thank you so much for you support buddy. I have my could home. So sad, because you’re right there’s no option to set the device exactly what I need. Thank you so much for all. cheers