Allso wat ech hei mega cooolllll fanen **bleep**

hi

Ech fanen et einfach mega coooll wann een en problem hued mam Produckt vun WD dass wann een mengt et hätt en problem, sprech d’leisung font en an den Engleschen deel vum forum gescheckt get.

Ech hun dei folchend idee. - > macht den Deitschen deel vum Forum einfach zou! Weel et brengt een absolut an guer net weider an beloost just nach den Engleschen deel vum Forum!

**bleep** maner Arbecht, all aner Bierger vun egal wou op dar Welt den net dei Englesch sproch mächteg **bleep** kann jo dann kuken dass en eenz get wei och lo!!

wat halt Dir vun där idee?

Well wann een stonnen lang sicht an keng entwert fent well emer rem gesoot get mat Link, kuk mol an den Engleschen deel vum Forum, do kann Dir weider geholef gin … soory do fillen ech mech varrascht heisch 10 an den ganzen Quatsch och nach am Johr 2015 aiaiai

lg

@admin

Wenn Du nicht verstehst was ich meine, kann aber auch bischen Deutsch und kanns Dir überstzen wenn du möchtest es ist nur so ne idee die ich euch als Forumbetreiber unterbreite. Habs aber absichtlich so geschrieben dass man es eigentlich verstehen müsste … wärs 100% dann ja dann würdet Ihr bei WD rätseln was ich euch als idee unter breiten will …

oje lo get meng Mamen sproch och nach Zenseiert … 

schon schlim wenn man Fremd sprachen die in diesem Forum NICHT vohanden sind auch noch zensiert werden " **bleep** wobei kein grund besteht. Denn unter Subject mit dem namen **bleep** war uhrsprünglich zu Deutsch " ist " !!! Nur der " ist " heist bei uns anders und bei euch hier halt **bleep** naja. Da denke ich sollten einige noch lernen wenn man auf dem Internationalen Parket mit tanzen will. Zu freude der Kunden haben Andere Firmen bereits dazu gelernt …

lg